اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فارس من| تکمیل مسکن مهر آستانه‌اشرفیه درگرو امضا توافق با پیمانکار

به گفته مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی گیلان تنها ۹۰ واحد مسکن مهر در آستانه‌اشرفیه باقی‌مانده و اگر توافق با پیمانکار تا یک الی دو هفته آینده به حاصل شود از شهریورماه این بخشی از واحدهای مسکن مهر به صاحب‌خانه‌ها تحویل داده می‌شود.

فارس من| تکمیل مسکن مهر آستانه‌اشرفیه درگرو امضا توافق با پیمانکار

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، سامانه «فارس من» باهدف ارتباط دوسویه مخاطبان خبرگزاری فارس و رسیدگی به مشکلات مطروحه از سوی مردم راه‌اندازی شده است، مخاطبان با ثبت سوژه‌های خود در این سامانه و جمع‌آوری امضاهای بیشتر می‌توانند خبرنگاران فارس را در پیگیری هرچه سریع‌تر مسائل و مشکلات استان همراهی کنند.

«رسیدگی به بی‌مهری مسکن مهر آستانه‌اشرفیه» یکی از عناوینی بود که مخاطبان در سامانه فارس من ثبت کردند و از خبرگزاری فارس خواستند تا این موضوع مورد پیگیری قرار بگیرد.

مخاطب در ثبت سوژه فوق ذکر کرده «چرا بعد از گذشت چندین سال افرادی که مبلغی را برای دریافت مسکن مهر پرداخته کرده‌اند هنوز صاحب‌خانه نشدند؟»

در همین خصوص مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به تکمیل ۱۶۲ واحد مسکن مهر در این شهرستان اظهار کرد: بر اساس آمار ۲۵۲ واحد مسکن مهر در آستانه‌اشرفیه وجود داشته که از این تعداد فقط ۹۰ واحد آن باقی‌مانده است که در آینده‌ای نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

علی نیا از نزدیک بودن توافق با پیمانکار طرح مسکن مهر در آستانه‌اشرفیه خبر داد و گفت: این پیمانکار در تکمیل این تعداد واحد مسکن مهر با مشکلاتی مواجه شده بود که در این خصوص جلسات متعددی را برگزار و مقرر شد در صورت ارائه تضمین توسط این پیمانکار اداره کل راه و شهرسازی منابع مالی را از طریق وزارتخانه تأمین کند.

وی لازمه تکمیل ۹۰ واحد باقی‌مانده در آستانه‌اشرفیه را امضای توافق با پیمانکار دانست و بیان کرد: درصورتی‌که این توافق تا یک ای دو هفته آینده به امضا برسد از شهریورماه کار تحویل منازل به صاحب‌خانه داده‌شده و تا پایان سال هر ۹۰ واحد باقی‌مانده به صاحبانشان تحویل داده می‌شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول